geen tibet maar langtang - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Eliza en Bart - WaarBenJij.nu geen tibet maar langtang - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Eliza en Bart - WaarBenJij.nu

geen tibet maar langtang

Door: elizas1

Blijf op de hoogte en volg Eliza en Bart

01 April 2012 | Nepal, Kathmandu

Even een kort bericht vanuit kathmandu..
Helaas tibet gaat niet door,na heel veel gedoe,uitstel,bellen etc ging t uiteindelijk niet meer lukken met mn permit..:(wel geleerd om geduld te hebben na al deze romslomp :). Nu besloten om morgen een 8 daagse trekking in de himalaya te gaan doen, dat wordt klimmen naar 3900 m(geloof dat ik gek ben). Snap niet waar k aan begin maar t schijnt heeel mooi te zijn, net als tibet zeggen ze!
Jullie horen alles als k terug ben!

Liefs

• 01 April 2012 - 22:33

Els:

Ha Elies, jammer van tibet maar ik denk dat de himalaya ook een hele onderneming zal zijn. goed om te lezen dat je het naar je zin heb,geniet maar lekker en tot gauw.Gr je tennismaatje.

• 02 April 2012 - 01:30

Gertie Remkes:

hey Eliza, jammer dat tibet niet lukt.
    dat blijft dan gewoon nog een wens voor een volgende reis.
    Nu de himalaya in is ook gaaf. denk aan je pillen voor hoogteziekte en veel vocht.maak aub veel mooie foto's. dat is goed voor onze jaloezie.
    XXXX

• 02 April 2012 - 09:33

Laura:

Meisje, wat een heftige klim ga je doen:) wel super vet, jammer van Tibet, maar nu een goede compensatie:) hoop je snel te spreken ;) xxx

• 02 April 2012 - 15:49

Sandra P:

Zonde van Tibet, maar gelukkig dat je je er bij neer kan leggen en ook iets heel moois gaat doen!
    We horen weer vanje !

• 03 April 2012 - 17:26

Ilona:

Hoi Eliza, Wat gaaf deze site zo blijven we op de hoogte! Echt geweldig dat je dit doet in je eentje. T lijkt me dood eng dat paraglidding, maar wel gaaf! IK wens je nog een fijne vakantie en ik blijf je volgen hahaha xxx ilona

• 06 April 2012 - 07:17

Marianne:

Goh jammer joh, je had je er zo op verheugd. Gelukkig heb je een geweldig alternatief! Je zoekt wel je grenzen op, zeg.
    Ga door met deze fantastische reis en geniet!
    Liefs

• 08 April 2012 - 20:49

Sandra V Z:

Ha Eliza,

Wat een mooie foto's!!
    Gaaf ook om te lezen hoe alles gaat.
    Ben wel een beetje jaloers:)
    Geniet van de komende weken!!
    En succes met klimmen, dat zal niet meevallen, maar de ervaring maakt het waard.

Groetjes Sandra

• 08 April 2012 - 22:41

Brigite:

Hey Elis,

Gaaf de Himalaya ik denk dat je een super mooie wandeling/ klim hebt gedaan en veel gezien hebt.
    Ik ben blij dat je het zo naar je zin hebt.
    Ik kijk uit naar het volgende verslag.
    liefs.

• 13 April 2012 - 14:44

Eliza:

Bedankt allemaal voor jullie lieve leuke berichtjes! Ontzettend leuk dat jullie me zo volgen. De tijd vliegt voorbij, geniet volop! Ben vandaag aangekomen op
    Sumatra.. Hoop nog veel leuke berichten te lezen! Liefs