1 grote familie - Reisverslag uit Pokhara, Nepal van Eliza en Bart - WaarBenJij.nu 1 grote familie - Reisverslag uit Pokhara, Nepal van Eliza en Bart - WaarBenJij.nu

1 grote familie

Door: elizas1

Blijf op de hoogte en volg Eliza en Bart

27 Maart 2012 | Nepal, Pokhara

Hallo allemaal!

Ontzettend bedankt voor al jullie lieve berichtjes..
Ik ben ondertussen nog steeds in pokhara, vermaak me hier prima, maar begin alweer behoefte te krijgen aan iets nieuws! Na 20 telefoontjes, 10 verschillende tourbureaus en vele dagen wachten weet ik nog steeds niet of ik 2 april tibet in kan. De grens is nog dicht maar iedereen zegt dat ze zeker weten dat ik tibet in kan volgens mn planning, ben erg benieuwd, morgen hoor ik meer..

Pokhara begint ondertussen als thuis te voelen. Als ik hier over straat loop hoor ik continu namaste eliza!
Veel leuke mensen leren kennen, diepgaande gesprekken gehad met hippies die proberen te leven als dieren, of ik misschien ook mn levenswijze wilde veranderen (ik heb vriendelijk bedankt). En ik heb ondertussen een zusje hier genaamd fatima, ze is 9 jaar, noemt me haar grote zus, en zou graag willen dat ik in haar huis kom logeren :), suus, jou plaats neemt ze niet in hoor ;)! Sochtends om 0900 staat ze al voor mn bungalow met de vraag of ik kom spelen. Ook heb ik ondertussen de rest van de familie ontmoet.

Afgelopen zaterdag ben ik wezen paragliden! Was echt super, zo gaaf de roofvogels vliegen mee en het uitzicht was fantastisch!

O, ik moet op muggenjacht, ik hoor er 1 vliegen die op zoek is naar een slachtoffer!
Jullie horen snel weer van me!

Liefs,

P.s. Eva: dit berichtje speciaal voor jou in t nederlands, nu mis je niks van mn belevenissen ;). Volgende keer zal ik een tolk voor je regelen!
Sandra: Nepal is echt een super land,weet zeker dat je gaat genieten! Nu duimen maar voor
Tibet, hoop echt dat t voor ons beiden doorgaat!

  • 27 Maart 2012 - 18:47

    Sandra:

    Ik begin met duimen voor je!!

  • 27 Maart 2012 - 19:02

    Laura:

    Hey lieve elies
    Jemig wat cool dat je je zo thuis voelt, gek hè dAt je je zo snel inburgerd ;);)
    Heb je nog meer foto s ? Ook van je " zusje " ? Hihi
    Enjoy meisje maar dat gaat zkr lukken :) Xxxx liefs

  • 27 Maart 2012 - 19:02

    Laura:

    Hey lieve elies
    Jemig wat cool dat je je zo thuis voelt, gek hè dAt je je zo snel inburgerd ;);)
    Heb je nog meer foto s ? Ook van je " zusje " ? Hihi
    Enjoy meisje maar dat gaat zkr lukken :) Xxxx liefs

  • 28 Maart 2012 - 12:28

    Gertie:

    Jeeee, Eliza wat STOER en gaaf. ben jaloers. wat zal jij genoten hebben van het vliegen op zich en dan dat uitzicht......!!!!
    lief zusje ook. Ik hoop dat je echt Tibet in kan over een paar dagen.
    Ik weet nou ook weer waarom je laatst het land niet in kon> je pasfoto met hoofddoek. hahahaha.
    dikke kus Gertie

  • 30 Maart 2012 - 00:52

    Sanne:

    Zooooo elizz, super gaaf joh!!!!! Wat een mooie foto's en wat gaaf allemaal!!Nu duimen voor Tibet!!
    Heeeeel veeel Plezier nog he!?

    xxxxx Sanne

  • 31 Maart 2012 - 15:39

    Marianne:

    Jeetje Eliza, dat je dit durft, zo'n hoogte! Hoe gaaf en wat mooi. Sukses maandag voor Tibet, want wat zou dat toch jammer zijn... ik duim voor je! Enne... gefeliciteerd met je zusje Fatima
    Liefs, Marianne xxx

  • 31 Maart 2012 - 16:57

    Ellen P.:

    He Eliza,
    Wat een reis heb je nu al mee gemaakt, en dan die foto's van dat pagaaiden, ohh kicke en prachtig zeg!!
    Geniet ervan meis, en hou ons op de hoogte he, we volgen je op de voet.
    Geniet, geniet en geniet!!!! ;-)
    xx
    Ellen

  • 01 April 2012 - 17:55

    Suus:

    Haay lieve zus, hier een berichtje van je ECHTE zusje ;) wat leuk dat je je al zo thuis voelt daar en dat je van die leuke mensen om je heen hebt :) gaaf dat paraglyden! Ik hoorde van pap dat je een trekking gaat maken ( met je eigen tassendrager nog wel ;) ) kijk maar uit dat je niet wordt opgegeten door al die muggen daar! En je surrogaat zusje ziet er wel net zo lief uit als ik :D nou, nog heel veel plezier en ik hoor wel weer Es' wat van je! XX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Eliza en Bart

Bolivia, Peru, Ecuador en Colombia

Actief sinds 02 Jan. 2012
Verslag gelezen: 235
Totaal aantal bezoekers 18901

Voorgaande reizen:

29 September 2014 - 20 December 2014

Bart en Elies @ Zuid Amerika

12 Maart 2012 - 08 Juni 2012

op weg naar azie!

Landen bezocht: